ကျွန်တော်တို့လင်မယား


ကျွန်တော်တို့လင်မယား



ကိုချက်ကြီးခင်ဗျာ ကျွန်တော်လည်း ကျွန်တော်တို ့ လင်မယား အကြောင်းလေးပဲ ရေးပို ့ လိုက်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တို ့လင်မယားက လှိုင်သာယာ မြိ်ု ့သစ်မှာနေပါတယ်။ ညားတာက ၂ နှစ်ကျော်ပါပြီ။ ၂ ခန်းတွဲ အိမ်လေးမှာ ယောက္ခမနဲ ့ တခန်းစီ ကန် ့ပြီး နေကြပါတယ်။ ညားကာစကတော့ လင်းမယားပဲဗျာ ပုံစံ အမျိုးမျိုးနဲ ့ ဆက်ဆံကြတာပေါ့။
ခတ်တာက ကျွန်တော်တို ့ မြန်မာလင်မယားတွေမှာ ပုလွေမှုတ်တာတို ့ ဘာဂျာဆွဲတာတို ့ ကတော့ အစမှာ မလုပ်ဖြစ်ကြပါဘူး။ နောက်ပြီး တဖက်မှာက ယောက္ခမ အခန်းကလဲ ရှိနေတယ်လေ။ ဒါပေမယ့် ယောက္ခမကြီးက တခါတခါ ရိပ်သာ ဝင်ရင် တလ လောက်ကြာတက်ပါတယ်။ ဒါဆို ကျွန်တော်တို ့ လင်မယားအတွက် လွတ်လပ်ရေးပေါ့ဗျာ။ ကျွန်တော်တို ့လဲ အိမ်ခွဲနေနိုင်အောင်တော့ ကြိုးစားနေပါတယ်။ မိန်းမကတော့ မကြိုက်ဘူးဗျ။ သူက သူ ့အမေကို တယောက်ထဲ မထားချင်ဘူးတဲ့လေ။

ကျွန်တော့် မိန်းမနာမည်က ခိုင် ပါ။ ကျွန်တော့်ကိုတော့ အကို လို ့ပဲသူကခေါ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တို ့ညားတာကလဲ မြို ့ ထဲအသွား ဘက်စ်ကားစောင့် အတူတူ စီးလဲအတူတူကနေ သံယောဇဉ်တွေ ဖြစ်ကြပြီး ညားကြတာပါ။ ခိုင် က အရပ်ပုပျပ်ပျပ် သေးသေးကျစ်ကျစ်လေးပါ။ အချိုးအစားကတော့ ကျပါတယ်။ ကျွန်တော်က အရပ်မြင့်မြင့် ခပ်ထွားထွားပါ။ သူ ့ထက် ခေါင်းတလုံးပို ပါတယ်။ ညားကာစ ကတော့ ရိုးရိုးပဲ ဆက်ဆံကြတာပါ။ ယောက္ခမ အိမ်မှာပဲပေါ့။ ဘွားတော်ကလဲ အလိုက်သိပါတယ်။ သိပ်မကြာခင်ပဲ ရိပ်သာမှာ သွားနေပါတယ်။ ဒီတော့ လင်မယား ၂ ယောက် အခွေတွေကြည့် လွတ်လွတ်လပ်လပ်ပဲ ကဲကြပါတယ်။ ပုလွေမှုတ်ပေးဖို ့ ခိုင့်ကိုပြောတော့ အို ကိုကလဲ ရွှံစရာကြီးလို ့ ပြောပါတယ်။

ခိုင်ကလဲကွာ ရေးဆေးထားရင် စင်စင်ကြည်ကြယ်ပဲဟာ ။ သူများတွေ ခွေထဲမှာ လုပ်နေကြတာပဲဟာ။ ဟာ မလုပ်ရဲဘူးကွာ တဲ့။ ဒီလိုပဲ တဖြေးဖြေး စည်းရုံးပြီး ပုလွေတွေ ဘာတွေ မှုတ်ပေးလာတယ်။ ခတ်တာက ယောကျင်္ားလေးတွေမှာ အနံ ့ အသက်မရှိပေမယ့် မိန်းခလေးတွေကို ဘာဂျာဆွဲဘို ့ကျတော့ သူ ့ တို ့မှာ အနံ ့ နဲနဲ ရှိတယ်ဗျ။ ဒါပေမယ့် လဲ သူ ့အလှည့် ကိုယ့်အလှည့် ဆိုတော့ လုပ်ပေးရတာပါပဲ။ ကျွန်တော်တို ့ ညားခါစ ကဆို တညထဲ ၆ ချီလောက် ဆွဲပစ်တာ ။ ခိုင်ဆို မိုးလင်းတော့ ကွတတတောင် ဖြစ်သွားတာ။ မိုးလင်းတော့ ရျက်ပြုံးလေးနဲ ့ ကိုက ညက တော်တော်လုပ်နိုင်တယ်နော်တဲ့ ။ ဒီလိုသာည တိုင်းဆို မလွယ်ဘူးတဲ့။

ခိုင်ကလဲ ကွာ အစမို ့ပါ ။ နောက်တော့လဲ ပုံမှန်ပေါ့။ မစိုးရိမ်ပါနဲ ့။ ဒီတော့ မျက်စောင်းလေးနဲ ့ ဒါပဲနော်၊ နောက်မှရိုးသွားပြီး အသစ်မရှာမနဲ ့။ မင်္ဂလာဦးည မှာ ခိုင်က ဘေးစောင်းလေး အိပ်နေတယ် ညဝတ်အကျီ င်္ လေးနဲ ပေါ့။ ကျွန်တော်လဲ ဘေးလေးကနေ ဝင်အိပ်ပြီး နားလေးနားကပ်ပြီး ခိုင်လေး ဘာတွေစဉ်းစားနေတာလဲဟင် ။ ရင်ခုန်နေတာပေါ့၊ ပြစမ်းပါဦး။ ကျွန်တော်လဲ ခိုင်လေး ရင်ကို စမ်းပြီး သူ ့နို ့ လုံးလုံးလေးကို ပွတ်သပ်ပေးတော့ ခိုင်လေးက ဟင်းဟင်းနဲ ့ ညီးသံလေးထွက်လာတယ်။
ကဲ ကိုယ်တို ့ချစ်မယ်နော် ဆိုတော့ အင်း တဲ့။ ဒါနဲ ့ ကျွန်တော်လဲ ခိုင်လေးနောက်ကနေ ခွလိုက်တယ်။ ကျွန်တော့် ဟာကတော့ မာနေပြီပေါ့။

ဂါဝန်အကျီ င်္အပေါ်ကနေပဲ ခိိုင်လေးရဲ ့ ဖင်ကို ထောက်ထားလိုက်တယ်။ ခိုင်လေး ရှင် ခုလိုထောက်ထားတော့ ဘယ်လိုနေလဲဟင်။ ပြောတက်ဘူး။ ရင်ထဲမှာ တမျိုးကြီးပဲ။ ပြီးတော့ ဖင်ထဲမှာ နွေးနွေးကြီး။ ဒါနဲ ့ ကျွန်တော်လဲ ပုဆိုးကို ချွတ်လိုက်ပြီး ကျွန်တော့် ဟာကို လက်နဲ ့ ကိုင်ထားပြီး ခိုင်လေးလက်ကို ပေးကိုင်လိုက်တယ်။ ဟင် ကို ့ဟာက အကြီးကြီးပဲနော်။ ထိပ်က ပြောင်ပြောင်ကြီး။ ဟင် အရည်လေးတွေလဲ ထိပ်မှာ စိုနေပြီ။ အဲဒါ လုပ်ချင်လာလို ့ပေါ့။ ခိုင်လေး ဒီလိုကစားရတယ်။ ပြောပြီး ကျွန်တော်လဲ ဂွင်းတိုက်နည်း သင်ပေးလိုက်တယ်။ သူလဲ အထက်ေ အာက်ဂွင်းတိုက်ပေးတယ်။ သူလက်ကသေးသေး နဲ ့ဆုပ်ပြီး တိုက်တာ ဒစ်က လက်ဆုပက်အပြင်မှာပေါ်နေတယ်။ ၅ မိနစ်လောက်ကြာတော့ ကဲ ရပြီ ကိုယ်တို ့ လုပ်ကြမယ်နော်။ ကဲ ခိုင်လေး ပတ်လက်လှန် ။ ဟုတ် ။

ကျွန်တော်လဲ ခိုင်လေးကို ဒူး ၂ ဖက်ကို ကားပြီး ထောင်လိုက်တယ်။ ညဝတ်အကျီ င်္ကို လှန်လိုက်တော့ အမွှေးနုနု လေးတွေကနဲ ့ ဝန်းရံထားတဲ့ အဖုတ်ဖောင်ဖောင်းလေးကို မြင်ရတယ်။ အကို ဘာကြည့်နေတာလဲ ၊ ရှက်စရကြီးတဲ့။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ လက်မ လက်ညှိုးလေးနဲ ့ အဖုတ် အခြမ်းလေးကို ဖြဲ လိုက်တော့ စေ ့နေတဲ့အတွင်းသားလေးဟာ ရဲ ကနဲ ့ပေါ်လာတယ်။ ပြီးတော့ အရည်လေးတွေတောင် ရွှဲ လို ့။ ခိုင်လေး ရှင် အကို လုပ်တော့မယ်နော်။ နာမှာလားဟင်။ အစတော့ နာမှာပေါ့။ အရမ်းနာအောင်မလုပ်နဲ ့နော်။ မလုပ်ပါဘူး။ ခိုင်လေး သဘောကျ နာရင် ရပ်ထားမှာပေါ့။ ဒါဆို လုပ်တော့လေ။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ ကျွန်တော့်ဟာကို ကိုင်ပြီးအပေါက်မှာ တေ့လိုက်တယ်။ ဒစ်ခေါင်းလေး ဝင်တာနဲ ့ဘေး နှုတ်ခမ်းသားတွေဟာ ဘေးကို နဲနဲ ကားသွားတယ်။ ခိုင်လေးကတော့ မျက်နှာလေး နဲနဲ တွန် ့ သွားတယ်။ ခိုင်လေး နာလားဟင်။ မနာပါဘူး။


ဒါဆို ဆက်သွင်းမယ်နော်။ ဟုတ်။ ကျွန်တော်လဲ နဲနဲ အားစိုက်ပြီး ဖိသွင်းလိုက်တယ်။ တထစ်ထစ်နဲ ့ လီးဟာ တိုးဝင်သွားတယ်။ ခိုင်လေးလဲ ကျွန်တော့် ရင်ဘက်ကို ဆီးတွန်းလိုက်တယ်။ နဲနဲ နာတယ်အကို။ ကဲ ဒါဆို ဆက်မသွင်းပဲ ရပ်ထားမယ်နော်။ ဟုတ်။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ ဝင်သလောက်လေးနဲ ့ပဲ ဖြေးဖြေး ဆောင့်နေတယ်။ အရည်တွေ သူ ့ အထဲက ထွက်လာတော့ နဲနဲ ချောင်လာတယ်။ ခိုင်လေးကလဲ အောက်ကနေ ကော့ကော့ ပေးလာတယ်။ လုပ်ရတာ စီးနေတာပဲဗျာ။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ မသိမသာလေး တိုးတိုးပြီး ဆောင့်လိုက်တယ်။ တဖြည်းဖြည်း ဆုံးခါနီးထိ ဝင်သွားပြီ။ ခိုင်လေး။ ရှင်။ နာသေးလား။ နာတော့ဘူး အကို။ ဒါဆို အကို အကုန် သွင်းလိုက်တော့မယ်နော်။ ဟုတ်။ ကျွန်တော်လဲ အားနဲ ့ ဆောင့်လိုက်တာ ခိုင်လေးလဲ ကော့ပြီးတက်သွားတယ်။ ရှီး……. ကျွတ် ကျွတ် နာလိုက်တာ လို ့တိုးတိုးလေး အော်ရှာတယ်။

ဆီးစပ်ချင်းကတော့ ထိသွားပြီ။ အကို အဆုံးထိ ဝင်သွားပြီလားဟင်။ ဝင်သွားပြီလေ။ ကျွန်တော်လဲ ခဏမှိန်းနေတယ်။ ကျပ်တာကတော့ မပြောနဲ ့တော့။ ခဏကြာတော့ ကျွန်တော် ဖြေးဖြေးချင်း စဆောင့်ပါတော့တယ်။ ခိုင်လေးလဲ ကျွန်တော် ဆောင့်လိုက်တိုင်း အောက်က ကော့ကော့ပေးတယ်။ ခိုင်လေး။ ရှင်။ ခံလို ့ကောင်းလားဟင်။ ရျက်ပြုံးလေးနဲ ့ ကောင်းလိုက်တာ လို ့ ပြန်ပြောတယ်။ ကျွန်တော်လဲ သွပ်သွပ်လေး အချက် ၂၀ လောက် ဆောင့်ပေးလိုက်တော့ မထိန်းနိုင်တော့ပဲ အဖုတ်ထဲမှာပဲ ထွက်ကုန်တဲ့။ ထွက်ခါနီးမှာ ခိုင်လေးက ကျွန်တော့်ကို အတင်းပဲဖက်ထားတယ်။ သူအထဲက တခုခုကလဲ ကျွန်တော့်ကို အတင်းညစ်ထားသလိုပဲ။ ပြီးတော့ ခဏနားပြီး။ ကောင်းလိုက်တာခိုင်လေးရယ်။

အရမ်းလိုးလို ့ကောင်းတယ် ခိုင်လေးက။ ခိုင်လေးရော ခံရတာ ကောင်းလား။ ကောင်းတယ်။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ လီးကို ချွတ်လိုက်တော့ သွေးစလေးတွေရော သုတ်ရည်တွေပါ ပေနေတဲ့ လီးကြီးဟာ သိပ်မပျော့သေးပဲ ထွက်လာတယ်။ ခိုင်လေးလဲ ကျွန်တော့် လီးကြီးကို သေသေချာချာ ကြည့်ပြီး ဒါကြီးနဲ ့ လိုးလိုက်တာလားဟင်။ ဒါပေါ့ ခိုင်လေးရဲ့။ ကိုင်ကြည့်ပြီး ဒါဆို ဒါကြီးက ချစ်ဖို ့ကောင်းတာပေါ့။ ဟုတ်တာပေါ့ ခိုင်လေးရဲ ့။ ဟော အကို ့ဟာကြီးက ကိုင်ထားရင် ပြန်မာလာပြန်ပြီ။ အဲဒါ နောက်တခါ ထပ်လိုးဖို ့ အဆင့်သင့် ပြန်ဖြစ်တာလေ။ ခိုင်လေး ခံဦးမယ်မဟုတ်လား။ ခံဦးမယ် မဝသေးဘူး။

ရှက်ပြုံးလေးနဲ ့ ဟုတ်ကဲ့ တဲ့။ ဒီတခါ ခိုင်လေး အပေါ်က နေ။ ခိုင်လေးလဲ အကို ့ လီးကြီး ဝင်ထွက် နေတာတွေ ့ရတာပေါ့။ ခိုင်လေး မသိဘူးလေ။ အကိုသင်ပြပေးပေါ့။ ကဲ ဒါဆို ထ။ ကျွန်တော်လဲ ပတ်လက်လှန်ပြီး နေလိုက်တယ်။ ကျွန်တော့် လီးကြီးက မိုးသို ့ ထောင်နေတယ်။ ခိုင်လေးလဲ ထပြီး ကျွန်တော့် အပေါ်တက်ခွပြီး သူ ့အဖုတ်နဲ ့ တေ့ပြီး ဖြေးဖြေးချင်း ထိုင်ချနေတယ်။ တကယ့် အရသာပဲဗျာ။ အဖုတ်ကျပ်ကျပ်လေးနဲ ့ ဒစ်ကြီးကို ညှပ်ပြီး ဖြဲချနေသလိုပဲ။ တထစ်ချင်း ဝင်ဝင်လာပြီး ဆုံးသွားတယ်။ ဆုံးသွားတော ့ ခိုင်မျက်နှာလေး နဲနဲ မဲ ့သွားတယ်။ ခိုင်လေး ထိုင်ထလုပ်ပြီး ဆောင့်လေ။ ဒါနဲ ့ခိုင်လေးလဲ ့ သူ ့တင်ပါးလေးကို တမိုက်လောက်ကြွကြွပြီး ဆောင့်ပါတော့တယ်။

တွဲမယောင်ဖြစ်နေတဲ ့ ခိုင်နို ့လေးတွေဟာအထက်အောက် ခုန်နေတယ်။ ကျွန်တော်ကတော့ သူ ဆောင့်လိုက်တိုက် နတ်ပြည်ကို ရောက်ရောက်သွားသလိုပဲ။ ခိုင်လေး ငုံ ့ ကြည့်လေ လို ့ပြောတော့ ငုံကြည့်လိုက်တယ်။ ဟင် ခိုင်လေးအဖုတ် ထဲမှာ အကို ့လီးကြီးဝင်နေတာ အားရစရာပဲ။ ခိုင် အဖုတ်လေးက မဆံမပြဲ ခံထားနေရသလိုပဲ။ ခိုင်လေးရော ခုလို ဆောင့်ဆောင့်ချလိုက်တော့ ဘယ်လို နေလဲဟင်။ အင်း တမျိုးကြီးပဲ အတွင်းနံရံတွေကို အကို ့ဟာကြီးက ပွတ်ပွတ်သွားတာ အီစိမ့်နေတာပဲ။ ခိုင်လေး ရှင်။ နားနားပြီး ဆောင့်နော်။ ဟုတ်ကဲ့။ ခိုင်လေလဲ ကျွန်တော်လီးကြီး ဝင်လိုက်ထွက်လိုက်ဖြစ်နေတာကိုကြည့်ပြီး ဆောင့်ချက်တွေ ပြင်းလာပါတယ်။

သူ ့ဆံပင်တွေမှာလေမှာ ဝဲနေတယ်။ ခိုင်လေးလဲ နဲနဲ ကြာလာတော့ မဆောင့်တော့ပဲ ဆီးခုံခြင်းပွတ်ပြီး ရှေ ့ကိုငိုက်ပြီး တိုးတိုးလေးပြောတယ်။ အကို ခိုင်လေးပြီးချင်လာပြီ တဲ့။ ပြီးလိုက်လေးဆိုတော့ ခိုင်လေးလဲ ခပ်ကြမ်းကြမ်းလေး ၅ ချက်လောက် ပွတ်ဆောင့်လေးဆောင့်ပြီး အီး ကနဲ ့ အော်ပြီး ကျွန်တော့်အပေါ် ထပ်ရက်ကျလာတယ်။ နှုတ်ကလဲ တိုးတိုးလေး ကောင်းလိုက်တာ အကိုရယ်တဲ့။ ကျွန်တော်လဲ နှုတ်ခမ်းလေးကို စုပ်ပြီး။ အကိုက ပြီးသေးဘူး။ ခဏနားပြီး ပြန်လုပ်ပေါ့။ ဒါဆို ခိုင်လေး ကုန်းပေးနော်။ ဟုတ်ကဲ့။ ခဏနားပြီး ခိုင်လေးလဲ အိပ်ယာထဲမှာ ဖင်ဖူးထောင်းလေး ထောင်ပေးတယ်။ ကျွန်တော်လဲ နောက်ကနေ ဒူးထောက်ရပ်ပြီး ကျွန်တော့် လီးကို ခိုင်လေးရဲ့ တင်ပါးထဲမှာ ညှပ်ပြီး ဖင်ဝလေးမှာ တေ့လိုက်တယ်။ ခိုင်လေးက နောက်လှည့်ကြည့်ပြီး ဟင် အကို မှားနေပြီ။ သိပါတယ် ခိုင်လေးရဲ ့။

ခိုင်လေးရဲ ့ ဖင်ပေါက်လေးက စူစူလေးနဲ ့ ညိုညိုလေး။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ အဖုတ်မှာတေ့ပြီး သွင်းလိုက်တယ် ။ ခိုင်လေးလဲ ခါးလေးကုန်းပြီး ဖြေးဖြေး နော်အကို တဲ့။ နားလို ့လားဟင်။ ဟုတ်ဖူး။နောက်ကနေဆိုတော့ အဝင်တမျိုးကြီးပဲ။ ဒါနဲ ့ ကျွန်တော်လဲ သူ ့ခါးလေးကို ညွှတ်ခိုင်းလိုက်ပြီး အနေအထားပြင်လိုက်တယ်။ ပြီးတော့ တထစ်ချင်းဆုံးအောင်သွင်းပြီး ဖြေးဖြေးချင်းဆောင့်နေလိုက်တယ်။ ဆောင့်လိုက်တိုင်း ခိုင်လေးကလဲ နောက်ကို တိုးတိုးပြီး တွန်းဆောင့်လေးပြန်ဆောင့်တယ်။ ကျွန်တော်လဲ အချက် ၃၀ လောက်ဆောင့်ပြီး မထိန်းနိုင်တော့ပဲ ပြီးချင်လာပြီး သုတ်ရည်တွေ ပန်းလိုက်တယ်။ ချက်ချက်ပြန်ဆွဲထုပ်ပြီး လက်ကျန်သုတ်ရေတွေ ဖင်ဝမှာ ပဲ သုပ်လိုက်တယ်။ ခိုင်လေးလဲ အိပ်ယာထဲမှာ ခွေကျသွားတယ်။ ကောင်းလိုက်တာ အကိုရယ်။

ဒီလိုနဲ ့ အိမ်ထောင်သက် ၈ လလောက်အတွင်းမှာ ခလေးမယူသေးပဲ ပျော်ပျော်ပါးပါးပဲ စတိုင်လ် မျိုးစုံနဲ ့ လိုးကြတယ်။ ကျွန်တော်လဲ အဖုတ်ကို လိုးရတာ နဲနဲကြာလာတော့ ဖင်လိုးစမ်းကြည့်ဖို ့ စိတ်ကူးတွေပေါက်လာတယ်။ စမ်းကြည့်ချင်တာပေါ့။ ဇာတ်ကားတွေထဲမှာ ဖင်လိုးတာတွေ တွေ ့ နေ မြင်နေရတော့ အရမ်းစမ်းကြည့်ချင်နေတာ။ အဖုတ်တောင် ကျပ်ပြီး ဒီလောက်ကောင်းနေရင် ဖင်ဆို ဘယ်လောက်ကောင်းလိမ့်မလဲဆိုတဲ့ အသိက စိတ်ထဲမှာ အမြဲရှိနေတယ်။

ခိုင်လေးကိုလဲ ဘယ်လိုမှ စည်းရုံးလို ့မရဘူး။ သူက နာမှာကြောက်တယ်ချည်းပဲ ပြောနေတယ်။ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ လိုးတိုင်း အမြဲစည်းရုံးကြည့်နေတာပဲ။ နောက်တော့ အဆင်ပြေချင်တော့ ဘောလုံးပွဲကြောင့်ဗျာ။ (ဆက်ရန်) ကိုချက်ကြီးရေ ပြီးခဲ့တဲ့ အပါတ်က အဆက်လေး ဆက်ရေးပို ့လိုက်တယ်။ စာလုံးပေါင်းမှားရင် ကြည့်ပြီးသာ ပြင်လိုက်။ ခိုင်လေးက မန်ယူပရိသတ်ဗျ။ ကျွန်တော်က အာကြီး။ အဲဒီတုန်းက အာကြီးခေတ်ပေါ့။ မြဝတီက ဘောပွဲလာရင် ၂ ယောက်လုံး ဧည့်ခန်းမှာ ခိုင်လေးက ကျွန်တော့် ရင်ခွင်ထဲကနေ ကြည့်ကြတာပဲ။

အဲဒီနေ ့ က မန်ယူနဲ ့ အာကြီး ကန်တဲ့ပွဲ။ ထုံးစံအတိုင်း မန်ယူနဲ ့အာကြီးက ကန်လိုက်ရင် အငြင်းပွါးစရာတွေနဲ ့ပဲ ပြီးကြတာ မဟုတ်လား။ ဘောပွဲကြည့်နေရင်း ခိုင်လေးနဲ ့ကျွန်တော် ဒိုင်ညစ်တယ်။ အာကြီးက စိတ်ဓါတ် ညစ်ပက်တယ်။ ဘာညာနဲ ့ထိုင်ကြည့်ရင်း အားပေးနေကြတာပေါ့။ ဒီတော့ ကျွန်တော်ကပဲ စလိုက်တယ်။ ခိုင်လေးရေ ဒီတခါတော့ အာကြီးနိုင်မှာနော်။ ကြည့်ထားစမ်းပါ မန်ယူက လုပ်ပြလိမ့်မယ်။ ဘာကြေးလောင်းမလဲ တဲ့ ခိုင်လေးက ပြောလာရော။ ရတယ်လေ စိမ်လိုက် လို ့ကျွန်တော်ကပြောတော့။ ပြောနေရင်း မန်ယူက ၁ လုံးစသွင်းပါလေရော။ ဒီနေ ့ခိုင်လေးက လက်ခုပ်ထတီးပြီး တွေ ့လား အကို မန်ယူ က လုပ်လိုက်ပြီ တဲ့။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ နဲနဲ တင်းသွားပြီး ဒါဆို လောင်းမယ်။

အကိုက အာကြီး ။ အာကြီးနိုင်ရင် ခိုင်လေး ဖင်ခံ ရမယ်။ မန်ယူနိုင်ရင် ခိုင်လေး သဘောကျ အကို အာလုံးလုပ်ပေးမယ် ၊ ဘယ်လိုလဲ။ စိမ်လိုက်လေ တဲ့။ ဟော မကြာပါဘူး ပထမပိုင်းပြီးခါနီးမှာပဲ အာကြီးက ချေပဂိုး ရပါလေရော။ ပွဲကတော့ ကြည့်ကောင်းနေပြီ။ ကျွန်တော်ကလဲ ရင်ခုန်နေပြီ။ ကျွန်တော် လုပ်ချင်နေတဲ့ ဖင်ကို ကံကောင်းရင် လုပ်ရတော့မယ်လေ။ ခိုင်လေးလဲ ရင်ခုန်နေမှာပဲ။ ရှုံးရင် သူဖင်ခံရတော့မှာ မဟုတ်လား။ သူ ့အတွက်လဲ အတွေ ့အကြုံသစ် ဖီလင် အသစ် ကြုံရတော့မှာ မဟုတ်လား။ ဒါနဲ ့အားလပ်ချိန်မှာ ကော်ဖီတွေ ဘာတွေ ဖျော်သောက်ကြရင်း ဒုတိယပိုင်းကို ဆက်လက်အားပေးကြတာပေါ့ဗျာ။ ပွဲကတော့ အကြိတ်အနယ်ပါနဲ ့ မိနစ် ၈၀ လောက်ထိ အဝါ အနီတွေနဲ ့ ကြမ်းကြပါတယ်။

၈၈ လောက်မှာ မထင်မှတ်ပဲ အွန်နရီက မန်ယူဘက်ကို လှလှပပ ကန်သွင်းလိုက်ပါရော။ ကျွန်တော်လဲ ပျော်သွားတာပေါ့။ ဒါနဲ ့ ခိုင်လေးမျက်နှာကို လှမ်းကြည့်လိုက်တော့ မဲပြုံးကြီး။ ကျွန်တော်လဲ ပွဲပြီးအထိ ရင်တဒိတ်ဒိတ်နဲ ့ပေါ့။ ဒီကြားထဲ အချိန်ပိုက ၄ မိနစ်တောင်ပေးနေသေးတယ်။ ခိုင်လေးကတော့ ချေပဂိုးသွင်းစေချင်တာပေါ့။ သိတယ်မဟုတ်လား။ အဲဒီအချိန်က အာကြီးခေတ်လေ။၁း၂ နဲ ့ပွဲပြီးသွားပါတယ်။ ဒါနဲ ့ ခိုင်လေးရေ ဂတိအတိုင်းနော်။ ကိုယ့်စိတ်တိုက်ကျ ဒီည ခိုင်လေး လုပ်ပေးပေတော့။ ဟုတ်ကဲ ့ပါ တဲ့။ ဒါနဲ ့ တီဗီ ပိတ်ပြီး ဧည့်ခန်းမှာပဲ ခိုင်လေးလက်ကို ဆွဲဲပီး ကျွန်တော့်လီးကို ကိုင်ခိုင်ပြီး မှုတ်ပေးနော် ခိုင်လေး။

ဟုတ် ဆိုပြီး ကျွန်တော့် လီးကို လက်နဲ ့တချက် နှစ်ချက် ဂွင်းတိုက်ပြီး သူမရဲ ့ နှုတ်ခမ်း ထူထူလေးနဲ ့ကျွန်တော့် ဒစ်ကို ငုံပြီး စမှုတ်ပါတော့တယ်။ ခါတိုင်းလဲ မှုတ်ပေးနေကြပါ။ ဒီအဆင့်အထိ သူ ့အတွက် အခတ်အခဲ မရှိပါဘူး။ အားးးး ကောင်းလိုက်တာခိုင်လေးရာ။ ထိပ်ခလေးကို လျှှာဖျားလေးနဲ မှုတ်ပြီး အရင်းကို လက်တဖက်နဲ ့ ထုထု ချပေးပါတယ်။ ကျွန်တော့် လီးလဲ အစွမ်းကုန် ထောင်မက်လာပါတယ်။ ရှီး… ကျွန်တော်လဲ အရမ်း လိုးချင်စိတ်တွေ ပေါက်လာတာနဲ ့ ကဲ ကို လိုးချင်လာပြီကွာ.။ ဒါဆို အိပ်ခန်းထဲ သွားရအောင် အကိုရယ်။ ဧည့်ခန်းကြီးမှာ မမိုက်ဘူး။ နောက်ပြီး အကို ့ကိစ္စအတွက် ခိုင်လေးလဲ သေသေချာချာ စင်အောင်ဆေးပေးရဦးမယ်လေတဲ့။ ဟာ မလိုပါဘူး ခိုင်လေးရာ။ မဟုတ်ဘူးလေ တော်ကြာ အကိုရွှံ မှာစိုးလို ့။ ခဏနော် ဆိုပြီး ရေချိုးခန်းဘက် သွားရော။

ကျွန်တော်လဲ အိပ်ခန်းထဲကနေ လီးကို မှန်မှန်လေး နဲ ့ ဖြေးဖြေးလေး ထုပြီးစောင့်နေတာပေါ့။ မကြာခင်ပဲ ခိုင်လေးက အားလုံး ချွတ်ပြီး အခန်းထဲဝင်လာတယ်။ ကဲ ဘယ်လိုလုပ်ပေးရမလဲ အကို။ ခိုင်လေး တကယ်ရော စိတ်ပါရဲ့လား။ ဟာ အကိုကလဲ ခိုင်လေးကျေနပ်ပါတယ်။ ခိုင်လေးလဲ စမ်းကြည့်ချင်နေတာပါ။ နာမှာစိုးလို ့ပါ။ ဒါဆိုပြီးရော။ ကုနး်ပေးနော်။ ဟုတ် အကို။ ခိုင်လေးဟာ ပြောရင်း ကုတင်ပေါ်မှာ ခါးလေးညွှန်ပြီး လက်လေး၂ ဖက်က ခေါင်းဦးပေါ်မှာ ဖင်ထောင်ပေးထားတယ်။ အမွှေးတွေရိတ်ထားလို ့ ခိုင်လေးအဖုတ်ဟာ ဖောငး်ဖောင်း လေးနဲ ့ ဖင်ပေါက် စူစူလေးဟာ ကျွန်တော့် လီးအလာကို မျှှော်နေသလိုပဲ။ ခိုင်လေးကတော့ ရင်ခုန်စိုးရိမ်နေလား မသိ။

ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ ခိုင်လေး အဖုတ်ကို နဲနဲ ဖြဲကြည့်လိုက်တော့ အရည်လေးတွေ ရွှဲနေပီ။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော့် လီးကို တေ့ပြီး အဖုတ်ထဲ ထိုးထည့်လိုက်တယ်။ ခိုင်လေးလဲ ဖင်ကိုလိုးမယ်ထင်ထားတာ အဖုတ်ထဲ ထည့်လိုက်တော့ နောက်လှည့်ကြည့်ပြီး ဟင် ဖင်လိုးမယ်ဆို။ နောက်မှလေ။ ခိုင်လေးကိုအရင်ပြီးအောင် လုပ်ပေးရဦးမှာပေါ့။ ဒါကြောင့် အကို ့ကို ချစ်နေရတာ…တဲ့။ ကျွန်တော်က ကျွန်တော့် အကြံနဲ ့ ကျွန်တော်ပါ။ ဒုတိယ အချီကျမှ ကြာကြာလေး ဇိမ်နဲ ့ ဖင်းလိုးချင်လို ့ပါ။ ကျွန်တော်လဲ တဝတ်လောက်ဝင်နေတဲ့ ကျွန်တော့် လီးကို တဖြေးဖြေးနဲ ့ ချော့လိုးလေး လိုးပေးနေတယ်။ အချက်၂၀ လောက်လိုးပေးလိုက်တော့ ခိုင်လေးလဲ နောက်ပြန် ပြန်ပြန်ဆောင့်လာတယ်။အကို နာနာဆောင့်ပါတဲ့။ ကျွန်တော်လဲ အားမနာတော့ပဲ ဆက်တိုက် အချက်၃၀ လောက် ဆက်တိုက်ဆောင့်ပစ်တယ်။ အသံတွေကလဲ တဖက်ဖက်နဲ ့ မြည်လိုက်တာ။

ကျွန်တော်လဲ မထိန်းနိုင်တော့ပဲ ပြီးခါနီးလဲကြရော လီးကို ဆွဲထုပ်ပြီး ဖင်ပေါက်ပေါ်မှာ ပန်းပစ်တယ်။ ပြီးတော့မှာ ဖင်ပေါင်တဝှိုက် လိုက်ပွတ်ပြီး လက်ညှိုးနဲ ့ ဖင်ပေါက်ထဲ နဲနဲ ထိုးထည့်ကြည့်လိုက်တယ်။ ခပ်ကြပ်ကြပ်လေးပဲ လက်တဆစ်လောက် ဝင်သွားတယ်။ ခိုင်လေးလဲ ခါးလေးနဲနဲ တွန် ့ သွားတယ်။ ခိုင်လေး။ ရှင်။ နာလို ့လား။ နာတော့သိပ်မနာပါဘူး။ အကို ့ဟာနဲ ့ ဆိုရင် နာမလားမသိဘူးနော်၊အကို ့ဟာက ကြီးတယ်။ ဖြေးဖြေးနော် အကို။ အင်းပါ ခိုင်လေးနာရင ်အကို အတင်းမလုပ်ပါဘူး။ ကဲ ပတ်လက်ပြန်လှန်လိုက်နော်။ ကျွန်တော်လဲ ခိုင်လေးမျက်နှာကို အကဲခတ်ပြီး လိုးနိုင်အောင် ပတ်လက်အနေအထား ပြင်လိုက်တယ်။ ပြီးတော့ တင်ပါးအောက်မှာ ခေါင်းဦးလေး ခုပြီး ပေါင် ၂ ဖက်ကို ဆွဲထောင်လိုက်တယ်။ အဖုတ်အောက်နားက သုတ်တွေနဲ ့ပေနေတဲ့ ဖင်ပေါက်လေးက လိုးချင်စရာလေးပါ။

ဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော့် လီးက ပြန်မာနေပါပြီ။ ကျွန်တော်လဲ လီးကိုကိုင်ပြီး ဖင်ပေါက်ဝမှာတေ့လိုက်တယ်။ ခိုင်လေးလဲ နဲနဲ တွန် ့သွားပြီး ဖင်ကို ရှုံလိုက်တယ်။ ခိုင်လေး မရှုံ ့ ထားနဲ ့လေ ဖင်ကို။ နာမှာပေါ့။ မနာပါဘူးကွာ၊ဇာတ်ကားတွေထဲမှာလဲ လိုးနေကြတာပဲဟာ။ ဒါနဲ ့ ကျွန်တော်လဲ ခိုင်လေး အဖုတ်ထဲ လက်ညှိူးထိုးပြီး ကလိလိုက်တယ်။ လီးကတော့ ဖင်ပေါက်မှာ တေ့ထားရက်ပါပဲ။ အဖုတ်ကိုကလိပေးတော့မှ အဖုတ်ဆီ အာရုံရောက်ပြီး ခိုင်လေးဖင်ရှုံ ့ ထားတာ မေ့သွားတယ် ။ အမြဲ အကဲခတ်နေတဲ့ ကျွန်တော်ဟာ အားနဲနဲထည့်ပြီး ထိုးထည့်လိုက်တယ်။ ဒစ်ဟာ ကျပ်ကျပ်တည်းတည်း ခေါင်းမြုပ်ရုံဝင်သွားတယ်။ ခိုင်လေးလဲ မျက်နှာ ရှုံ ့မဲ ့ပြီး အား…ကျွတ်..ကျွတ် စအိုကိုလဲ ဖမ်းရှုံ ့ လိုက်တော့ ကျွန်တော့် လီးဟာ အညစ်ခံလိုက်ရတော့ ပိုပြီး မာန်ထလာတယ်။ ခိုင်လေး ရှင် နားလားဟင်။ ဟုတ် နာတော့မနာဘူး ။ ဖင်ထဲမှာ အောင့်တောင့်ကြီး။ ဝင်သွားပြီလား အကို ။ ဒစ်တော့ ဝင်သွားပြီ ခိုင်လေး။ အရမ်းနားရင် ပြန်ထုတ်လိုက်မယ်လေ။ ဟင်အင်း ဖြေးဖြေးတော့ လုပ်နော်။အင်းပါ။

ဒါနဲ ့ ခိုင်လေး ကို ကျွန်တော်လဲ နှုတ်ခမ်းကို စုပ်ပြီး လျှာနဲ ့ကစားလိုက်တယ်။ ခိုင်လေးလဲ အငမ်းမရ ပြန်တုန် ့ ပြန်တယ်။ ကျွန်တော်လဲ အမြဲ သတိထားနေတာနဲ ့ လီးကို ညစ်ထားတာ နဲနဲ လျှော့လာတာနဲ ့ နဲနဲ ဖိသွင်းလိုက်တာ လီးဟာ ထစ်ထစ် ထစ်ထစ်နဲ ့ တဝက်လောက် ဝင်သွားတယ်။ ကြပ်လိုက်တာ မပြောနဲ ့၊ ခိုင်လေးကလဲ ပြန် ညစ်လိုက်တယ်။ ကျွန်တော့် လီးက လဲ ညစ်လေ ရုန်းချင်လေပေါ့။ အရင်ကထက် ပိုမာလာသလိုပဲ။ ခိုင်လေးတောင် နှုတ်ခမ်းစုပ်ထားနေရာကနေ လွတ်သွားပြီး ရှီး.. ကနဲ ့ ကော့တက်သွားတယ်။ ပြီးတော့ ဆုံးသွားပြီလားဟင်တဲ့။ ပြောရင်း လက်နဲ ့ သူ ့ဖင်မှာဝင်နေတဲ့ ကျွန်တော့် လီးကို စမ်းကြည့်တယ်။ ဟင့်.. ကျန်နေသေးတယ်။

အကို ့ဟာကြီးက ပိုမာနေသလိ်ုပဲ။ သူပြောတာနဲ ့ ကျွန်တော်လဲ သူ ့ ဖင်ပေါက်မှာ ဝင်နေတဲ့ လီးကို ပြန်ငုံ ့ကြည့်လိုက်တော့ စအိုထဲမှာ အဆုံးနီးပါးဝင်နေတဲ ့ မြင်ကွင်းဟာ ပိုပြီး ဖီးလ် ဖြစ်စေတယ်။ ခိုင်လေးဖင်ပေါက်ဟာလဲ တင်ပါး ၂ ဖက်မှာ နဲနဲ ခွက်ဝင်နေသလိုပဲ။ ကျွန်တော့ လီးဟာလဲ ရှေ ့သို ့ပဲ တာစူနေတယ်။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ ခိုင်လေးကို ခိုင်လေး… ရှင်…. အဆုံးထိ ထည့်လိုက်တော့မယ်နော်၊ နဲနဲ အောင့်ခံလိုက်၊ စိတ်ကိုရှော့ထားနော်။ ဟုတ် ဆိုတဲ့ အသံတိုးတိုးလေးကြောင့် ကျွန်တော်လဲ ဖိပြီး လိုးလိုက်တယ်။ လီးဟာကြပ်တည်းစွာနဲ ့ တင်ပါးနဲ ့ ကပ်သွားတယ်။ ခိုင်လေးမျက်နှာကို ကြည့်လိုက်တော့ မဲ့ရှုံ ့ ပြီး တင်းခံနေရတယ်။ ကျွန်တော်လဲ ဆုံးသွားပြီဆိုတဲ့ အသိကြောင့် ခိုင်လေးကို ကပ်နေအောင်ဖက်ပြီး နို ့သီးလေးတွေကို စို ့လိုက်တယ်။ ခိုင်လေးလဲ တရှုးရှုးနဲ ့ ဟင်းဟင်း နဲ ့ ကော့တက်လာတယ်။ ကျွန်တော်လဲ နားနားမှာ ကပ်ပြီး ဆုံးသွားပြီ သိလား ဆိုတော့ ဟုတ်သိတယ်။ ဖင်ထဲမှာ ဒုတ်ကြီးဖိုးထည့်ထားသလိုပဲ။ တစ်စို ့ ကြီး။

နောက်နွေးနွေးကြီး။ ကျွန်တော် ခိုင်လေးကို အချစ်ပိုတာ အဲဒါကြောင့်လဲပါတယ်။ သူ ့ဖီးလ်ကို ခုလိုအချိန်မှာ အမြဲပြောပြတက်တာပဲ။ အကို ကောင်းလားဟင် တဲ့။ အရမ်းကြပ်ပြီး အရမ်းကောင်းတာပဲ ခိုင်လေးရာ။ ပြောပြီး ချစ်မျက်စောင်းလေး ထိုးလိုက်တယ်။ ဒါပဲနော် နောက် ဒီအပေါက်ရိုးပြီး ဘယ်အပေါက် လိုးချင်ဦးမှာလဲ မသိဘူးး။ ကျွန်တော်လဲ စပ်ဖြီးဖြီးနဲ ့ပေါ့။ ခိုင်လေး………. ရှင်………. အကိုနဲ နဲ ဆောင့်ကြည့်မယ်နော်။ ဟုတ် ဖြေးဖြေးနော်။ဒါနဲ ့ ကျွန်တော်လဲ ကြပ်နေတဲ့ လီးကိုနဲနဲ လှုပ်ကြည့်တယ်။ အကို ဟင် ဘာလဲခိုင်လေး ပြန်ချွတ်ရင် မငုံ ့ ကြည့်နဲ ့နော်။ ဘာလို ့လဲ ခိုင်လေးရဲ ့။ ဟာကွာ မကြည့်နဲ ့ ဒီအတိုင်းပဲ ဆောင့် ဖြေးဖြေး၊ အကို ရွံမှာစိုးလို ့။ ဟာ မရွံလို ဖင်ကိုလိုးနေပြီပဲ။ ကြည့်ပြီး လိုးချင်တယ်ကွာ။

အကို မရွံလဲ ပြီးတာပဲ။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ ဖြည်းဖြည်းချင်း ဆွဲနှုတ်လိုက်တယ်။ အဟီး ခိုင်လေးပြောသလိုပဲဗျာ။ နဲနဲတော့ လီးမှာပေနေတယ်။ ဒါပေမယ့် ဖီလင်က မွှန်နေတော့ တဝက်ပြန်ဆွဲထုပ်ပြီး ပြန်ထိုးလိုက်တယ်။ တကယ့် အရသာပဲဗျာ။ လိုးလိုက်တိုင်း ခိုင်လေး ဖင်ဟာ ခွက်ခွက်ဝင်သွားတယ်။ ၅ ချက် ၆ ချက်လောက် ဆောင့်လိုက်တော့ နဲနဲ အဝင်ချောင်လာတယ်။ ခိုင်လေးလဲ နဲနဲ ခံရတာ ဖီးလ်တက်လာတယ်ထင်တယ်။ ကျွန်တော်ဆောင့်လိုက်တိုင်း ကော့ကော့ပေးလာတယ်။ ဒါနဲ ့ကျွန်တော်လဲ ခပ်မြန်မြန်လေး ဆောင့်ပေးလိုက်တယ်။ ကြပ်တဲ့ ဒါဏ်ကြောင့် ဒုတိယအချီမှာ ကြာလေ့ရှိပေမယ် ့ သိပ်ကြာကြာမထိန်းနိုင်ပဲ သူ ့ဖင်ထဲမှာ ပန်းထည့်လိုက်မိတယ်။ ကျွန်တော်လဲ ဖိကပ်ထားပြီး ငြိမ်နေလိုက်တယ်

ကွန်တော့် သုပ်ရည်တွေဟာ အရင်ကထက်ပိုများပြီး ထွက်ကုန်တယ်ထင်တယ်။ ကွန်တော်လဲ ဖီးလ်ယူပြီး ဆက်ဆောင့်နေတယ်။ ခိုင်လေး အဖုတ်က စိမ် ့ လာတဲ့ စောက်ရှည်တွေဟာလဲ ကျွန် ့တော့် လီးပေါ် ကျလာတယ်။ ကောင်းလားဟင် ခိုင်လေး။ အင်း အရသာ တမျိုးပဲ။ ကဲ ဆင်းတော့ အကို ကျေနပ်ပြီးမှတ်လား။ ဟင်အင်း နောက်တချီ။ ဟာ မိုးလင်းမှ နားပါဦး။ ခိုင်လေး ခံနိုင်ပါပြီ အကိုရဲ့ အရမ်းနာမယ်ထင်ထားလို ့။ ဒါနဲ ့ ကျွန်တော်လဲ နဲနဲပျော့စပြုလာတဲ့ လီးကို ပြန်ချွန်လိုက်တော့ သုပ်တွေနဲ ့ အညစ်အကြေးတွေရောနေတဲ ့ ၀ါညစ်ညစ်တွေ ခိုင်လေးဖင်ပေါက်က စီးကျလာတယ်။ ဒါနဲ ့ခိုင်လေးလဲ ဖင်ကို ရှုံပွ ရှုံပွ လုပ်လိုက်တာ ချစ်စရာလေး။ နောက် မကြာမကြာ စားရတော့မယ်လေ။ ကျေးဇူးပဲ အာကြီးရာ။ နောက်အားရင် ဆက်ရေးပြီး ပို ့ပါဦးမယ်။
ပြီးပါပြီ။